4月 13, 2008

朋友金句

無友不如己者.
多得我這些好朋友,
否則一個週末如何讓我聽到那麼多金句.
事先聲明, 受不起的不要看.

-------------------------------------------

A: 我是公主來的.
B: 嘩...你原來是"沒有乳腺但我高貴"架.
A: 咩野沒有乳腺?
B: 你個梁詠琪唱的: 我那會是公主, 沒有羽扇但我高貴... 盡情愚弄我吧...
A: 你好爛.
-------------------------------------------

A: 我同以前的男朋友做親都有高潮.
B: 嘩! 好羨慕!
C: 唓! 你地好耐先做一次之嘛.
-------------------------------------------

A: 呀X又大肚了.
B: 今次第幾個?
A: 第二個.
B: 咁又係. 兩公婆係澳洲, 咁悶. 唔做愛有咩好做.
-------------------------------------------

A: 我覺得秘書對我的態度有點不友善.
B: 都話你同佢爭寵架啦.
A: 點呀. 一男一女點爭寵呀.
B: 都可以架, 睇下老細揀男定揀女囉.
A: 咁贏咗咪真係可以用身體扶搖直上!
------------------------------------------

A: 我去教催眠班.
B: 嘩! 你咁犀利架. 咁你幾時同我催呀?
A: 我好催得架, 但唔會幫你囉.

------------------------------------------

A: X的太太很醜的.
B: 有多醜? 同佢舊女友比較?
A: 如果舊女友是2分, 佢個老婆係-4!
B: 嘩! 你個SCALE係100分滿分架噃.

4 則留言:

naruto 說...

朋友就係要口臭先好玩。
(沒有乳腺但我高貴)。。。以前聽親都諗到"乳腺"

naruto 說...
此留言已被作者移除。
小臭 說...

搞到我好想見下-4分人.

F4 說...

我都未見過-4人.